31.07.2019

«Делівері» ввела післяплату готівкою ще на 3 відділеннях!

Шановні клієнти!

З 1 серпня компанія «Делівері» ввела «Післяплату готівкою» ще на трьох відділеннях в Україні:

  • Нова Каховка
  • Южноукраїнськ
  • Токмак

Зручність для клієнтів полягає в тому, що послуга дозволяє перераховувати гроші за товар. Післяплата готівкою доступна для всіх видів відправлень: вантажів, посилок, палет, шин.

Нагадаємо, що на складах компанії, де доступна послуга «післяплатою готівкою» Ви можете скористатися додатковими послугами, як: «Грошовий переказ без вантажу», «Поповнення мобільного» і «Поповнення банківських карт»

З детальною інформацією щодо послуги «Післяплата готівкою» можна ознайомитися в розділі «Для клієнтів» - «Післяплата готівкою». 

26.07.2019

Ускладнений рух до складу №1 у м. Кривий Ріг

Шановні клієнти!

У зв'язку з ремонтними роботами дороги у м. Кривий Ріг ускладнено автомобільний рух  до складу №1: вул. Ярослава Мудрого, 85.

Ви можете скористатися найближчим представництвом у м. Кривий Ріг (склад №3):

Адреса: вул. Лозуватська, 60 (навпроти "КРАУЗ")

Графік роботи:

ПН-ПТ: з 9:00 до 18:00

СБ: з 9:00 до 15:00

НД: вихідний

Телефон: 38 (067) 628-47-15

або можете замовити адресний забір за телефоном: 0 800 509 609

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Будемо раді бачити Вас на наших представництвах!

19.07.2019

Відкриття нового представництва у м. Київ (склад №21)

Шановні клієнти!

Із радістю повідомляємо Вам, що 19 липня відкрилося наше представництво «Делівері»  у м. Київ (склад №21)

Чекаємо на Вас за адресою: бул. Перова, 19-А

Телефон: 067-695-71-64

Графік роботи:
Пн. – Пт.: 9:00 - 18:00

Сб.: 9:00 - 17:00

Нд.: 9:00 - 15:00

Будемо раді Вас бачити!

18.07.2019

Можливі затримки заборів і доставок вантажів по м. Дніпро!

Шановні клієнти!

У зв'язку з ремонтними роботами на Центральному (Новому) мості у м. Дніпрі, можливі затримки адресних заборів та доставки вантажу по місту.

Ремонтні роботи будуть проводитися до 14 вересня.

Ми докладаємо всіх зусиль для того, щоб Ви отримали свій вантаж вчасно!

Подробниці: Перекриття дорожнього руху на Центральному (Новому) мості. 

 

16.07.2019

«Делівері» розширила дію післяплати готівкою

«Делівері» розширює можливості дії додаткової послуги «Післяплата готівкою».

Відтепер при оформленні квитанцій з адресною доставкою на відділення Одеса -1 можна використовувати послугу «Післяплата готівкою» при наступних умовах:

  1. сумарна вага по 1-й квитанції не більше 50 кг;
  2. сумарний об’єм по 1-й квитанції не більше 0,5 м3;
  3. сума  післяплати по 1-й квитанції  не більше 14 999,00 грн

Нагадуємо, що вартість послуги  як і раніше залишається однією із найнижчих на ринку – 10 грн. + 2% від суми післяплати готівкою.

Завдяки можливості переказу коштів за товар відправнику після отримання вантажу на складі, клієнти можуть захистити себе від неякісних покупок. До відправлення приймається національна валюта — гривня. Оплатити послугу може, як відправник, так і отримувач.

З детальною інформацією щодо послуги можна ознайомитися в розділі «Післяплата говікою для клієнтів».

15.07.2019

Переїзд складу в м. Новодністровськ

Шановні клієнти!
Повідомляємо Вам, що 15 липня склад у м. Новодністровськ переїхав на нову адресу: вул. Квартал 5, буд. №3.


Телефон: (067) 520-05-02


Графік роботи:
Пн. – Пт.: з 9.00 до 18.00
Сб.: з 9.00 до 15.00
Нд.: вихідний


Будемо раді бачити Вас на наших представництвах!

 

12.07.2019

«Делівері» ввела післяплату готівкою ще на 3 відділеннях!

Шановні клієнти!

Компанія «Делівері» ввела «Післяплату готівкою» ще на трьох відділеннях в Україні:

  • Волноваха
  • Хмельницький-1
  • Ківерці

Зручність для клієнтів полягає в тому, що послуга дозволяє перераховувати гроші за товар. Післяплата готівкою доступна для всіх видів відправлень: вантажів, посилок, палет, шин.

Нагадаємо, що на складах компанії, де доступна послуга «післяплатою готівкою» Ви можете скористатися додатковими послугами, як: «Грошовий переказ без вантажу», «Поповнення мобільного» і «Поповнення банківських карт»

З детальною інформацією щодо послуги «Післяплата готівкою» можна ознайомитися в розділі «Для клієнтів» - «Післяплата готівкою». 

11.07.2019

Особливості роботи складу в м. Гусятин

Шановні клієнти!

11 липня через технічні причини склад компанії не буде працювати в м. Гусятин за адресою: вул. Суходільська, 13А.

Із 12 липня робота складу буде відновлена у звичайному режимі.

Ми пропонуємо Вам скористатись послугами найближчих відділень, або замовити адресний забір/ доставку вантажу за телефоном 0 800 509 609.

Дякуємо за розуміння.

10.07.2019

Припинення роботи складу у м. Хирів

Шановні клієнти!

Зверніть увагу, що з 10.07.2019 р. припинив роботу склад у м. Хирів за адресою вул. Добромильська, 5А.

Ви можете скористатися найближчим складом у м. Старий Самбір за адресою вул. Льва Галицького, 42Б.

Телефон: (067) 541-81-32

Графік роботи:

ПН-ПТ: з 9:00 до 18:00

СБ: з 9:00 до 15:00

НД: вихідний

або можете замовити адресний забір за телефоном: 0 800 509 609

Дякуємо за розуміння.

Будемо раді бачити Вас на наших представництвах!

10.07.2019

Електронна товарно-транспортна накладна: як новий наказ Міністерства інфраструктури змінить ринок (прес-конференція)

Міністерство інфраструктури України підписало наказ зі змінами Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Документ передбачає введення електронної товарно-транспортної накладної.

12 липня, у п'ятницю, запрошуємо на  прес-конференцію "Електронна товарно-транспортна накладна: як новий наказ Міністерства інфраструктури змінить ринок".

Участь у заході візьмуть: 

  • Сафаров Фарід Каміл огли, генеральний директор Директорату цифрової інфраструктури на транспорті Міністерства інфраструктури України
  • Андрій Івасів, співзасновник Delivery Group
  • Андрій Єрашов, голова Комітету з розвитку підприємництва Спілки українських підприємців
  • Оксана Ферчук, керівник сервісу обміну електронними документами "Вчасно"
  • Владислав Притоманов, виконувач обов'язків сектору "Транспорт" Офісу ефективного регулювання  (BRDO)

Дата і час: 12 липня, п'ятниця, 10:30

Місце проведення: Інтерфакс-Україна, м. Київ, вул. Рейтарська, 8/5А

Акредитація обов'язкова.

З приводу акредитації чи за додатковою інформацією телефонуйте за номером (098) 562 54 97 або пишіть на адресу v.dubovskaya@vchasno.ua чи у Facebook (Вікторія Дубовська, менеджерка з комунікацій сервісу "Вчасно").

Корисні посилання