Шановні клієнти!

З метою підвищення якості інформаційного обслуговування, пропонуємо вам ознайомитися з переліком частих питань, що стосуються діяльності нашої компанії.

Якщо Ви не знайшли відповідь на питання, що Вас цікавить, зверніться за відповіддю за телефонами нашої гарячої лінії: 0 (800) 509-509, (050) 877-09-09, (067) 569-09-09. Наші оператори нададуть Вам професійну консультацію в рішенні проблемних питань.

  • Як оформити повернення вантажу відправнику?

    Для повернення вантажу відправнику необхідно надіслати фотокопію листа на електронну пошту складу або РЦ. Для фізичних осіб до листа необхідно додати фотокопію 1-2 сторінок паспорта. Зразок листа (зразок №3).
  • Як можна перенаправити вантаж до іншого відділення у межах містах?

    Відправник може змінити склад прибуття в Особистому кабінеті або через письмову заяву. Отримувач лише через письмову заяву на зміну складу у межах одного міста. Зразок заяви
  • Як змінити місто прибуття вантажу?

    Для зміни міста прибуття вантажу необхідно скласти лист-заяву на переадресацію. Зразок листа-заяви.
    Змінити місто прибуття вантажу має право, як відправник, так і отримувач. Якщо змінити місто прибуття бажає фізична особа, до листа необхідно додати копію 1-2 сторінки паспорта. Якщо змінити місто прибуття бажає юридична особа - лист необхідно написати на фірмовому бланку та засвідчити печаткою підприємства.
  • Як змінити отримувача вантажу?

    Змінити отримувача відправник може через Особистий кабінетабо листом.
    Для зміни отримувача у квитанції, відправнику необхідно надіслати лист-переадресацію (кольорову фотокопію листа) електронною поштою на склад прибуття або на електронну пошту office@delivery-auto.com.ua. Якщо лист-переадресацію пише фізична особа, необхідно додати 1-2 сторінки паспорта відправника. Зразок листа
    Звертаємо Вашу увагу, що у квитанції при відправленні вантажу можна вказати до 4-х отримувачів.
  • Як можна змінити платника за квитанцією?

    Для зміни платника необхідно надіслати лист-заяву на переадресацію на електронну пошту office@delivery-auto.com.ua. Змінити платника має право відправник, за умовою, що отримувач та платник одна і та сама особа. В інших випадках платника за квитанцією може змінити лише особа, яка бажає сплатити це перевезення. Якщо відправник або платник фізична особа - до листа необхідно додати копію першої сторінки паспорта. Зразок листа.
  • Чи можна оплатити перевезення за безготівковим розрахунком?

    Для сплати за безготівковим розрахунком необхідно укласти угоду на транспортно-експедиційні послуги з нашою компанією. Після укладення угоди рахунки будуть надсилатися на вказану вами електронну пошту.
    Для отримання консультації за оплатами Ви можете звернутися до відділу менеджерів за телефоном гарячої лінії 0 800 509 509 (пункти меню після вибору мову 1-2-4-1 «оплата послуг перевезення вантажів»).
НОВИНИ

Всі новини →