6/27/2018

Поздравляем с Днем Конституции Украины!



Именно в этот день был принят основной закон нашего государства, который закрепляет интересы каждого гражданина и делает особый акцент на абсолютной ценности человека, его жизни и здоровье, чести и достоинстве, неприкосновенности и безопасности.

Нерушимость закона и равенство всех перед ним - главное условие для построения сильной страны, где каждый чувствует себя свободно и защищено!

Пусть мир, свобода и взаимопонимание способствуют дальнейшему становлению нашей государственности, повышению достатка в каждой семье и развитию демократического украинского общества!

С праздником!

6/27/2018

Schedule of COD payments during holidays

Dear Clients!

Please, draw your attention to the fact that COD payments during celebrating of Constitution Day of Ukraine will be done as follows:

  • receipts, paid by June 27 up to 1:00 pm - payments of COD will be available from July 02 after 1:30 pm;
  • receipts, paid from June 27 up to 1:00 pm - payments of COD will be available from July 04 after 1:30 pm;

We would ask you to call to the warehouse to specify the possibility of COD payment.

In case of arising of questions concerning COD payment, you should contact us by phone number: (067) 623 00 86

Happy holidays!

6/25/2018

Особливості роботи "Делівері" на День Конституції України

Шановні клієнти!

З метою створення комфортних умов співпраці з "Делівері", ми публікуємо затверджений графік роботи компанії на період святкування Дня Конституції України:

28 червня – вихідний день

29 червня – компанія працює з 9:00 до 15:00

30 червня – компанія працює з 9:00 до 15:00

1 липня – вихідний день

Вітаємо Вас із Днем Конституції України!

6/25/2018

Opening a new warehouse in Vugledar city (Donets'k region)

Dear clients!

We are glad to inform you that on June 25 representative office will be opened in Vugledar city.

We are waiting for you at the address: 3, Shahtarska Str.

Telephone: (067) 690-59-29

Schedule of work:

MON - FR: 09:00-18:00

SAT: 09:00-15:00

SUN: is a day off

We will be glad to see you!

6/22/2018

Тимчасово призупинена послуга "Доставка в поштомат" в АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

Шановні клієнти!

У зв'язку зі зміною типу акціонерного товариства та зміною офіційної назви на АТ КБ "ПРИВАТБАНК", з 1 липня банк тимчасово зупиняє надання послуги "Доставка в поштомат"

Нагадуємо Вам, що альтернативою доставки у поштомат, може бути "Економ-доставка" від компанії "Делівері". Послуга діє в 73 містах, розповсюджується на вантажі від 1 кг до 100 кг (0,5 м3), та коштує лише 35 грн.

З детальною інформацією про послугу Ви можете ознайомитись у тарифах на сайті.

Про відновлення послуги "Доставка в поштомат" "ПриватБанк" буде повідомлено додатково.

Слідкуйте за інформаційними оновленнями на сайті.

6/14/2018

Opening a new warehouse in Kosiv city (Ivano-Frankivsk region)

Dear clients!

We are glad to inform you that on June 14 representative office will be opened in Kosiv city.

We are waiting for you at the address: 1 Grushevskogo street

Telephone: (067) 690-59-15

Schedule of work:

MON - FR: 09:00-18:00

SAT: 09:00-15:00

SUN: is a day off

We will be glad to see you!

6/13/2018

New service “Purchase of polyethylene foam”

Dear Clients!

Delivery Company introduces a new additional service of "Purchase of polyethylene foam" at the rate of 9 UAH per 1 running meter.

There are real benefits of the new additional packaging such as:

  • high resistance to the temperatures and unsatisfactory weather conditions
  • water resistance
  • absolute non-toxicity
  • light weight and flexibility

As a transport additional packaging, it is perfectly suitable to a variety of equipment, home appliances, fragile things, parts, shoes, and more.

You can find more information about additional services of “Delivery” here.

6/12/2018

“Delivery” changed the terms of rendering of service “Cash on delivery”

“Delivery” reviews the terms of rendering of additional service “Cash on delivery”.

The company changes the amount of collected charge up to 2% from the amount of COD payment. However, the cost of the service is still one of the lowest at the market - 10 UAH.

Also, “Delivery” changes the schedule of rendering of service “Cash on delivery”, as following:

- ordering the service will be available on any working day

- receiving of the cargo and money by the service will be available only on the following days: Monday, Wednesday, Friday

Due to possibility to pay for goods to the Sender after receiving of the cargo at the warehouse, the clients can make themselves safe from the defective products. We accept to transfer the national currency - Ukrainian hryvnia (UAH). Both, the sender and receiver, can pay for the service. The amount of COD on one receipt can be up to 150,000 UAH.

You can find more detailed information about the service "Cash on delivery"  here.

6/12/2018

Opening of new representative office No8 in Odesa city

Dear clients!

We are glad to inform you that on June 12 representative office No 8 will be opened in Odesa city.

We are waiting for you at the address: 205/3 Argonomichna Str.

Telephone: (067) 434-82-88

Schedule of work:

MON - FR: 09:00-18:00

SAT: 09:00-15:00

SUN: is a day off

We will be glad to see you!

6/6/2018

Work of the warehouse in Vesele township is temporarily suspended

Dear Clients!

Taking into account the re-signing of the agreement with partners, the warehouse of the company in Vesele township (Zaporizhzhia region) temporarily suspends its work.

About resumption of the warehouse work at the new address it will be announced additionally at the website of the company.

We suggest you to use the services of the nearest warehouse in Melitopol city at the address 103/3 Lesi Ukrainky str., or order address pickup / delivery of cargo.

You can find detailed information about services of “Delivery” at the tariffs at the website.

Useful links